En glimt av solen!



Nu börjar äntligen alla bitar falla på plats och jag kan för en gångs skull andas ut .. För en gångs skull kan jag känna en välförtjänt medvind och det är i stunder som denna jag bara vill pausa tiden och bosätta mig! Studenskiva imorn, och en vecka kvar till studenten .. Vill passa på att tacka klassen för de sjukaste, mest påfrestande och de absolut roligaste 3 åren i mitt liv. Jag har aldrig varit särskilt bra på att hålla kontakten med folk och har tyvärr insett att jag inte kommer klara det den här gången heller men en del av er kommer jag självklart träffa en hel del framöver och jag tror att ni vet med er själva vilka ni är!

Ett stort tack till er alla, ni är alla guld värda ska ni veta!

/ Er vän JD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0