NY BLOGG!



Hej och välkomna till min nya blogg!

Jag tänkte börja med att presentera mig själv. Daniel var namnet och har nu snart upplevt 19 jordvarv. Är väldigt glad och social och trivs bäst med andra människor omkring. Jag har två syskon, en storebror och en lillasyster som jag älskar över allt annat! Jag gillar att läsa, sjunga, dansa, se på film och att umgås med nära och kära. Drar gärna ut och tar en öl eller ett glas vin ibland när jag känner för det.

men över till MUSIK, som förmodligen är den viktigaste delen i mitt liv! Jag gillar som sagt att sjunga och spelar även gitarr. Jag lyssnar på ALL glad musik, det viktigaste är att det är glada texter och gärna lite sväng också ex. Jason Mraz - I'm yours, Hall & Oates - You make my dreams och Chumbawamba - Tubthumping ..

Nu tänkte jag göra som så att jag lägger ihop en spellista på spotify som jag sedan lägger ut länken till med alla de bästa "Good-mode-låtarna" men för det behöver jag er hjälp! Jag ber nu er alla att kommentera MINST en låt som får dig på bra humör! Kom igen nu så skapar vi glädje tillsammans!  Nej, nu får det räcka för idag! Ha en sjukt mysig alla hjärtans dag så hörs vi! "Beam me up Scotty!"


Kommentarer
Postat av: The man the myth the legend!Alex ;D

Tom pulse - Cuando ;)



Det är sommar och grillning på stranden i den låten ;)

2010-02-14 @ 21:35:59
Postat av: Denise (en av alla kusiner)

Hoffmaestro - Highwayman & Young Dad.

Mika - We are golden.



kram pårej :)

2010-02-14 @ 21:53:10
URL: http://www.alltutommode.se/denise
Postat av: JD

Härligt Alex, Den åker med! =)

2010-02-14 @ 21:56:47
Postat av: JD

Tack Denise, Härliga låtar! Kram på dig =)

2010-02-14 @ 22:00:00
Postat av: Elvira

http://open.spotify.com/track/07yBSt72zJAQ8V8iWPK8A5



:D :D

2010-02-15 @ 00:11:35
URL: http://elviraanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0