JD The awesome



Då var det snart helg igen. Hinner inte riktigt med här känner jag .. Då gör jag som jag alltid gör när det blir rörigt, jag slår mig ner med min käre vän gitarren och rensar huvudet en stund helt enkelt. Har ni tänkt på hur stressad man blir och vilken ångest man kan få när saker och ting inte blir som man planerat? Frågan är varför när man innerst inne vet att det kommer vara löst och förmodligen glömt inom kort .. Så nu har jag bestämt mig för något så enkelt som att bara glida med och försöka att inte tänkta så mycket på alla stressande små saker som egentligen inte ens är värda att tänka på!

Och en passande låt till detta är ju helt klart Chumbawamba - Tubthumping! Den får mig på lika bra humör varje gång! ;)

Nej nu får det räcka för mig. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0